SAJÁTVILÁGOM

Ez a blog elsősorban rólam fog szólni, az engem körülvevő világról, az érzéseimről, a gondolataimról...ja, és a családról.

Friss topikok

  • zsoltko: Szia Tamás! Nagyon megörültem a hozzászólásodnak, és annak is, hogy tetszenek az írásaim. Látom, v... (2008.10.13. 11:07) A jogaimról

Linkblog

4...

2007.11.02. 17:46 - zsoltko

Mármint, hogy ez a negyedik bejegyzés. Jobb címet is adhattam volna, de minek? Aki akar, így is elolvas, aki meg nem...hát minek strapáljam magam?

Akkor hát folytassuk az ismerkedést az én különbejáratú világommal. Azért különbejáratú, mert néha nagyon egyedül érzem magam benne.

Szóval, hét éve, hogy rákattantam a netre, és azóta is rajta vagyok. Előtte azonban jó egy évig barátkoztam a gondolattal, hogy milyen lesz ez az új világ. Mert azt tudtam, hogy ez egy egészen új világ, azon információmorzsák alapján, amelyeket innen-onnan összecsipegettem. Sokáig mégis csak emilezésre használtam. Ebben mondjuk közrejátszott az is, hogy akkor még nem volt korlátlan hozzáférés. Ezért aztán, kezdetben csak napi fél órákat voltam a neten, letöltöttem azokat az oldalakat, amelyek érdekeltek, aztán offline átnéztem. Ha egy kicsit elbambultam, borult a családi költségvetés, ezért ez nem volt igazán nyerő, gyorsan váltottunk is szolgáltatót. Itt már du. négytől szabad volt a pálya, hét végén és ünnepnapon pedig korlátlanul netezhettem. Maga volt a Kánaán!

Korlátlan hozzáférésem tkp csak egy éve van, de azóta reggeltől estig a gép előtt gubbasztok, és garázdálkodok a virtuális világban.

Szép, új világ, de azért néha az is eszembe jut, hogy a kinti való világban, ahol nincs három életed, mert az első bénázás után rögtön jön a bukta...szóval, ott milyen lehet?

                                                                     ...

Az elején már említettem, hogy irodalmilag próbálom eladni magam, és így a neten is első dolgom volt, hogy hasonló érdeklődésű emberek társaságát keressem. Szerencsém volt, ráakadtam a Barátok verslistára, ahol igazán ütős kis társaság volt együtt. Pezsgő szellemi élet, viták, sértődések, és pár ember megint leiratkozott. Ennek ellenére inspiráló volt a légkör, és azt hiszem, nemcsak én köszönhetek sokat ezeknek az éveknek!

Aztán jöttek más irodalmi portálok is, ahol publikáltam, néhányra már nem is emlékszem, de azért a biztos pontok megmaradtak. Van egy fixa ideám, hogy a magyar irodalom igazi aranytartalékát ezek jelentik, és nem azok az írók, akiket hivatalosan favorizálnak. Jómagam is tudnék neveket említeni.

Netező, tehát olvasd a netes irodalmat, mert érdemes!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztakozsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr54216310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása